تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از داربی برگزار شد - هواداران پرسپولیس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Image and video hosting by TinyPic هواداران پرسپولیس

نخستین جلسه‌ی تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل استقلال صبح امروز (شنبه) در زمین شماره‌ی دو مجموعه‌ی ورزشی راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تمرین از ساعت 10 صبح و با حضور حدود 50 هوادار تیم پرسپولیس آغاز شد. بازیکنان پرسپولیس در قالب دو گروه تمرینات مختص به خود را انجام دادند. گروه اول بازیکنان اصلی پرسپولیس بودند که روز گذشته برابر تیم استقلال بازی کرده بودند. آنها به مدت 20 دقیقه به دور زمین دویدند و پس از آن با حرکات کششی و تمرینات ریکاوری پس از 50 دقیقه کار خود را به پایان بردند.

گروه دیگر از بازیکنان پرسپولیس که نفرات ذخیره بودند به اضافه‌ی پائولو دی‌کارمو و محمد منصوری که در نیمه‌ی دوم بازی استقلال برای پرسپولیس به میدان رفته بودند، ابتدا پس از دویدن به دور زمین و حرکات کششی پاسکاری دو به دو را در دستور کار خود داشتند. این تمرین با نظر قطبی در مدل‌های مختلف رو به جلو و روبه عقب تغییر می‌یافت.

سپس آنها زیرنظر افشین پیروانی در قالب دو گروه به صورت دایره‌ای پاس‌های در حال حرکت کوتاه و بلند را تمرین کردند. در ادامه این بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به تمرین گروه وسط پرداختند. قطبی بازیکنان نسبتا اصلی‌تر پرسپولیس در این گروه چون دیکارمو، باقری‌ها، علوی، عبدی و منصوری را در یک دسته قرار داده بود.

بازیکنان در ادامه در قالب همین گروه‌بندی به فوتبال در زمین کوچک پرداختند. این بازی به صورت تورنمنت سه جانبه در زمان‌های 15 دقیقه‌ای انجام می‌شد.

پس از این تمرین بازیکنان زیرنظر پرویز کماسی تمرینات طراحی شده خاصی چون عبور از موانع به صورت حرکت از بغل و همچنین تمرینات دیگری را پشت سر گذاشتند.

قطبی دو سوم از بازیکنان را به انجام تمریناتی چون حرکات کششی فرستاد و یک گروه باقیمانده که شامل همان بازیکنان نسبتا اصلی‌تر پرسپولیس بودند، پاسکاری در عرض، سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه را کار کردند.

پس از 10 دقیقه قطبی تنها دیکارمو، خیرخواه و علی‌عسگر را در زمین نگه داشت و آنها تمرین شوت به سمت دروازه را کار کردند.

دروازه‌بانان تیم پرسپولیس نیز تا پس از بازی فوتبال به طور اختصاصی با عابدزاده تمرین کردند.

عابدزاده به همراه بازیکنان اصلی پرسپولیس محل تمرین را ترک کرد.

افشین قطبی در پایان به تنهایی محسن الیاسی (دروازه‌بان جدیدالورود پرسپولیس) را به طور اختصاصی تمرین داد.

ایوان پتروویچ، الونگ الونگ و مارکو تنها غایبین تمرین امروز بودند. تمرین تیم پرسپولیس در ساعت 11 و 45 دقیقه به پایان رسید.

در پایان تمرین خبرنگار رسانه‌ها اجازه‌ی ورود به محل مصاحبه را نیافتند و ظاهرا این تصمیم بنابر دستور مسوولان باشگاه پرسپولیس بوده است. مسوول تدارکات تیم پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرد که به دستور روابط عمومی، خبرنگاران تنها روزهای چهارشنبه می‌توانند با بازیکنان و مربیان پرسپولیس مصاحبه کنند!؟


متن فوق توسط: محسن نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
هواداران پرسپولیس
محسن
عشق است پرسپولیس ایران
آرشیو یادداشت ها
یک ماه قبل
لوگوی من
هواداران پرسپولیس
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه