کریمی دلایل کنارهگیری از تیمملی را تشریح کرد - هواداران پرسپولیس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Image and video hosting by TinyPic هواداران پرسپولیس
علی کریمی که روز گذشته پس از بازی تیم پرسپولیس مقابل تیم ابومسلم خراسان به تیم ملی دعوت شده بود در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال دلایل کناره گیری خود را از تیم ملی تشریح کرد.

متن نامه علی کریمی خطاب به کفاشیان که در اختیار رسانه‌ها  قرار گرفت به این شرح است.
به اطلاع جنابعالی می رساند با آنکه بیش از صد بار افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم همچنان این پیراهن برایم عزیز و مقدس است. اتفاقات چند ماه اخیر و موانعی که در راه حضور من در تیم ملی به وجود آمد دور از مهر و محبت و خلوص نیت بود. امروز احساس می کنم تیم ملی و گردانندگان آن با نبود این حقیر آرامش و تمرکز بهتری برای رساندن تیم ملی به سرمنزل مقصود خواهند داشت.

از این رو با تمام علاقه و عطش که در راه رسیدن به تیم ملی دارم نوعی احساس تحمیلی مرا رنج می دهد. فشار رسانه ها و مردم انتخاب واقعی را از انتخاب کننده بازیکنان سلب نموده از این رو با توجه به جو فعلی ضمن عذرخواهی از مردم خوب و فهیم و تمامی آنهایی که با محبت و مهرصادقانه مرا پذیرا شده اند به خاطر مصلحت تیم ملی و با آرزوی توفیق برای دوستان ملی پوش دعاگوی آنان در راه پرفراز و نشیب تا جام جهانی هستم. امیدوارم جنابعالی و مردم خوب شرایط مرا درک کرده باشند و بدانند که این تصمیم سخت و مشکل را صرفا به خاطرمصالح تیم ملی گرفته‌ام.‌

زمانی با حضورم به تیم ملی خدمت می کردم و امروز با خداحافظی از تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده‌ام. به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.

 


متن فوق توسط: محسن نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
هواداران پرسپولیس
محسن
عشق است پرسپولیس ایران
آرشیو یادداشت ها
یک ماه قبل
لوگوی من
هواداران پرسپولیس
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه