قطبی:مقابل دفاع 11 نفره چه میکردم - هواداران پرسپولیس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Image and video hosting by TinyPic هواداران پرسپولیس
شنبه 87 مهر 13 ساعت 9:36 عصرقطبی:مقابل دفاع 11 نفره چه میکردم

افشین قطبی در گفتگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازیکنان دو تیم از سرمایه‌های فوتبال ایران هستند. باید با تشویق‌های درست، آنها را طوری را آماده کرد که وقتی به میدان می روند، از تمام توان خود استفاده کنند؛ نه مثل بازیکن ما که 90 دقیقه به او بی‌احترامی شد. 

 

قطبی عنوان کرد: به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم؛ اما همانطور که گفتم، وقتی 11 نفر در مقابل دروازه خود می‌ایستند، من باید چه کاری انجام دهم؟ چه تاکتیکی به درد موفقیت تیم می‌خورد؟ باید قبول کرد بازی مستقیم نیز جزیی از فوتبال است و برای رسیدن به گل پس از گل خوردن، تاکتیکی مناسب است.

وی ادامه داد: هنوز به ببرها و شیرهای خودم اطمینان کامل دارم و مطمئنم با توجه به اینکه قول قهرمانی داده‌ام، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم قول قهرمانی در آسیا بدهم و در این راه، هواداران ما را یاری کنند.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اگر لازم باشد، نیکبخت را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنیم. در این مورد نظری ندارم؛ اما می‌دانم دوست نداشت بازنده باشد و این تعصب برایم ارزش زیادی دارد.

افشین قطبی گفت: مشکلات خط دفاعی و خونسردی زیاد آتسو را می‌دانم. با تدابیری که در نظر گرفته‌ام، سعی می‌کنم این مشکل از بین برود. امیدوارم شیری هر چه سریع‌تر شرایط آرمانی را به دست آورد چون مدافع بسیار خوب و تنومندی است.

قطبی درباره بازی گفت: فوتبال مثل زندگی است و ارائه یک بازی خوب و داشتن موقعیت‌های زیاد همراه با بازیکنان فراوان، نمی‌تواند تضمینی برای گل زدن ما باشد. ما بهترین فوتبال را ارائه کردیم، ولی در بسیاری از فرصت‌ها مثل موقعیت گل نیمه اول کریمی و ضربه سر توره، باعث شدیم مردم و ورزشگاه یخ بزنند.

قطبی در تمجید از کریمی گفت: امروز بیشتر دریافتم که علی کریمی یک بازیکن بین‌المللی و از بهترین‌های آسیاست. وی باز هم در اروپا می‌تواند بازی کند.

او انگار توپ را درون جوراب خود قرار داده و از میان چند مدافع عبور می‌کند و برای خودش بهترین موقعیت‌های گلزنی را فراهم می‌آورد. علی کریمی فوق‌العاده است و بسیار خوشحالم که می‌توانیم ازاو در ادامه مسابقه‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم.



قطبی درباره نیکبخت و دی‌کارمو هم گفت: شرایط نیکبخت را درک می‌کنم و طبیعی است در فضای روانی این بازی حساس، دوست داشته باشد در زمین باشد و گل بزند. او هنگام خروج از زمین به کسی توهین نکرد و فقط کمی عصبانی بود. او در رختکن مرا بغل کرد و بوسید. نیکبخت امسال شرایط بهتری نسبت به قبل دارد.

درخصوص دی‌کارمو هم حق دارید ناراضی باشید، او آن چیزی را که می‌خواستم نتوانست ارائه کند و از فوتبالش راضی نیستم. باید قبول کنیم فضای روانی دربی روی این بازیکن هم تاثیر داشت


متن فوق توسط: محسن نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
هواداران پرسپولیس
محسن
عشق است پرسپولیس ایران
آرشیو یادداشت ها
یک ماه قبل
لوگوی من
هواداران پرسپولیس
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه